• Nieuwsbrief
  • Adverteren en contentmarketing
  • Contact
ITchannelPRO
  • Nieuws
  • Achtergrond
  • Evenementen
  • Video
  • Magazines
    • Alle Magazines
  • Vacatures
  • Personalia
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
ITchannelPRO
  • Nieuws
  • Achtergrond
  • Evenementen
  • Video
  • Magazines
    • Alle Magazines
  • Vacatures
  • Personalia
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
ITchannelPRO
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten

Enreach 1Banner_Marieke_Bita Capestone Capestone-1144x350 C-IT community

SentioCX verbetert Human-In-The-Loop orchestration en sentimentanalyse in SentioManager v2

30-05-2024
Deel op LinkedinDeel op FacebookDeel via WhatsappDeel via mail

SentioCX, leverancier van AI-gestuurde gespreksorkestratie voor klantervaring (CX) heeft SentioManager v2 geïntroduceerd.

De nieuwe functies moeten klantinteracties optimaliseren en te transformeren. Daarmee beschikken bedrijven en hun partners over geavanceerde tools om hun klantstrategieën naar een hoger niveau te tillen, aldus SentioCX.

SentioCX SentioManager v2 biedt onder meer intentiegestuurde voorspellende routering met sentimentanalyse. Het triage-algoritme rangschikt interacties op basis van het belang en de urgentie van de intentie. Het stelt ook het sentiment in staat om de prioritering dynamisch aan te passen. Dit zorgt ervoor dat interacties met positieve of negatieve sentimenten op de juiste manier worden behandeld. Daarbij moet de juiste prioriteit worden gegeven door de best passende agent.

Predictive routing

Een andere nieuwe functie in SentioCX SentioManager is SentioSimulator voor predictive routing. Met deze functie kunnen gebruikers inkomend verkeer simuleren en de effectiviteit van het intentiegestuurde routeringsalgoritme voorspellen. Deze mogelijkheid is ook cruciaal voor het automatiseren van SLA-beheer. Routeringsaanpassingen zijn volgens de leverancier zelfregulerend en geoptimaliseerd voor inkomend verkeer.

SLA-inzichten

Daarnaast biedt SentioCX SentioManager v2 geavanceerde SLA-inzichten. Daarmee krijgen gebruikers uitgebreide inzichten in de SLA-naleving en een direct overzicht van de effectiviteit van het SLA-beheer. Hierdoor kunnen gebruikers de impact van klantinteracties op belangrijke KPI’s, als klantverloop, Net Promoter Scores (NPS), klanttevredenheid (CSAT) en verkoopcijfers inzichtelijk maken.

SentioManager v2 integreert naadloos met BYOB (Bring Your Own Bot). Met de release van SentioManager v2 introduceert SentioCX een naar eigen zeggen verbeterde Seamless Hand-off API. Deze API is openbaar beschikbaar en moet zorgen voor een soepele integratie met ieder conversational AI-platform.

Human-In-The-Loop

Verder bevat SentioCX SentioManager v2 een Human-In-The-Loop orchestrator voor RPA (Robotic Process Automation). “Deze functie is essentieel voor processen die real-time menselijke interventie vereisen. Het prioriteert taken op basis van het belang of de urgentie van intentie en/of sentiment en koppelt deze in real-time aan de juiste experts met de nodige vaardigheden en bekwaamheidsniveaus”, stelt SentioCX.

“Deze nieuwe mogelijkheden stellen ondernemingen in staat om hun klantstrategie te verfijnen met moeiteloze overgangen van bots, geautomatiseerd SLA-beheer, geavanceerde analyses, voorspellende simulaties en naadloze integraties”, zegt Ronald Rubens, oprichter en CEO van SentioCX over SentioManager v2.

Tags: AIcxsentioCXsentiomanager

GerelateerdeBerichten

Als je browser gebruiken gelijk staat aan een datalek

2025/07/29
Ernst-YD-399x400

Column: AI, zweet en zonnebrand

2025/07/09
Volgend bericht
Ubiquiti_Networks_logo

Thomas en Freddy van Siewert & Kau over de pluspunten Ubiquiti

Uitgelichte Vacatures

TP-link-logo-400

TP-Link zoekt: Business Administration Specialist

door Rashid Niamat
15-07-2025
0

TP-link-logo-400

TP-Link zoekt: Inside Sales Executive

door Rashid Niamat
15-07-2025
0

TP-link-logo-400

TP-Link zoekt: Pre Sales Engineer

door Rashid Niamat
15-07-2025
0

Upcoming Event

NLconnect Breeduit Jaarcongres 2025

11-09-2025 - 20:00

Vision Unfold

23-09-2025 @ 13:00 , more

Smart Living Society: slimmer en vitaal thuiswonen

24-09-2025 - 19:30

Omada Solution X Partner Event 2025

10-09-2025 - 15:00

European Resilience Summit – Den Haag

14-10-2025 @ 10:00 , more
View All Events
Bekijk alle evenementen
itchannelpro logo

ITchannelPRO is hét kennisplatform voor de circa 10.000 Telecom en IT-business partners en geldt als de primaire informatiebron in het IT-kanaal in Nederland.

Overige publicaties
Circulaire IT
DatacenterWorks
InfosecurityMagazine
CloudWorks
Business & IT

Over ITchannelPRO

  • Over ITchannelPRO
  • Tip de redactie
  • Adverteren en contentmarketing
  • Nieuwsbrief
  • Abonneren
  • Adreswijziging doorgeven
  • Contact

Contact

Varenmeent 5
1218 AN Hilversum

035 204 1000
info@itchannelpro.nl

ITchannelPRO is onderdeel van LuteijnMedia BV

  • Privacybeleid
  • Algemene voorwaarden
  • Disclaimer
  • Colofon

© 2022 ITchannelPRO | Beheer: Growing Lemon

Altijd op de hoogte blijven?

Wil je niks missen? We houden je dagelijks op de hoogte van het laatste nieuws! Je kunt je aanmelden voor onze nieuwsbrieven door het formulier in te vullen.

Wil je de nieuwsbrief uiteindelijk toch niet meer ontvangen? Geen probleem! Je kunt je op elk moment weer afmelden.

Inschrijven
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
  • ‘Integratie Teams en Xelion geeft keuzevrijheid’
  • ‘Partners zijn de belangrijkste schakel’
  • Aboneren CloudWorks
  • Aboneren InfoSecurity Magazine
  • Abonneren
  • Abonneren Datacenter works
  • Adreswijziging doorgeven
  • Adverteren en contentmarketing
  • Adverteren in ITchannelPRO Magazine #1
  • bedankt voor het aanmaken van contact
  • Bedankt voor het aanmaken van een bericht
  • Bedankt voor het aanmaken van een nieuw evenement
  • Bedankt voor het aanmaken van een nieuwe vacature
  • Bedankt voor het abonneren op de nieuwsbrief
  • Bedankt voor het abonneren op ons Magazine
  • Bedankt voor het adverteren
  • Bedankt voor het tippen van de redactie
  • Bedankt voor het wijzigen van uw adres
  • Bedrijf
  • Bedrijf toevoegen
  • Bedrijvengids
  • CEO Jean-Paul Weterings van Exertis Benelux over Microsoft Teams:
  • Circulaire-IT magazine
  • Cloudworks magazine
  • Colofon
  • Compliant en veilig met Microsoft Teams
  • Contact
  • Cookie verklaring
  • Datacenter works magazine
  • De Nationale CyberSecurity Monitor 2020
  • Digitaal dossier
    • Benieuwd naar het ecosysteem van MS Teams?
    • Deelnemen aan het digitaal dossier rondom Circulaire IT?
  • Digitale telecomorganisatie
  • Disclaimer
  • Evenementen
  • Evenementen
  • Event Archive Item
  • Event Detail
  • GD Archive Item
  • Grote vraag naar Adoptify-ondersteuning van Microsoft 365 en MS Teams
  • Home
  • InfoSecurity Magazine
  • ITchannelPRO magazine
  • Jabra Evolve2-headsets zetten de nieuwe standaard
  • Locatie
  • Logitech & Microsoft: al veertig jaar een goed huwelijk
  • lorem20254
  • Lydis met Yealink koploper in MS Teams-hardware
  • Magazines
  • Nieuwsbrief
  • Nuvias UC; specialist bij uitstek
  • Over ITchannelPRO
  • Plaats een vacature
  • Place Archive Item
  • Place Detail
  • Places
  • Poly: de kracht achter waardevol menselijk contact en samenwerken​
  • Privacybeleid
  • Stapsgewijs overstappen van Skype for Business naar MS Teams is noodzaak
  • Start-up Anyroute biedt resellers platform met telefonie via Microsoft Teams
  • Telefonie of communicatie, het is een groot verschil
  • Terms and Conditions
  • ThemaTeam stelt het werkveld en de belevingswereld van medewerkers voorop
  • Tip de redactie
  • Vacature dashboard
  • Vacatures
  • Video
  • Visie Mark Meerbeek van Ditox op toekomst van (samen)werken
  • Voice-DNA voor de digitale werkplek
  • Whitepaper Nieuwe rol van het dealerkanaal in online marketing en sales
  • Wijzigen
  • Zoekpagina

© 2022 ITchannelPRO | Beheer: Growing Lemon